O NAS

Cześć !  z tej strony Team od Rozwoju czyli Basia i Ewelina. Bardzo miło nam powitać Cię na naszej stronie ! Kim jesteśmy?  Od 10 lat  spełniamy swoje marzenie i tworzymy we Wrocławiu Przedszkole BINGO, pracujemy z dziećmi potrzebującymi wyjątkowego wsparcia oraz ich rodzinami. Prowadzimy indywidualne zajęcia terapeutyczne, konsultacje i szkolenia.  Obie jesteśmy też mamami– doskonale zatem rozumiemy Twoje – jako rodzica troski i potrzeby. 

Jeśli szukasz wparcia terapeutycznego, porady czy konsultacji– zapraszamy do kontaktu. 

Rozgość się na naszej stronie i poznaj naszą ofertę !

BASIA SAWICKA

Z zamiłowania i z wykształcenia neurologopeda kliniczny. Swoje wykształcenie zdobyła na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu,  na kierunku neurologopedia kliniczna z wczesną interwencją logopedyczną. Jest również absolwentką studiów licencjackich na kierunku Profilaktyka Psychopedagogiczna z Terapią, studiów magisterskich na kierunku Pedagogika Przedszkolna. Prywatnie mama 7 letniego Jasia.  W Centrum Bingo prowadzi indywidualną terapię neurologopedyczną.  Lubi prowadzić zajęcia w towarzystwie swoich zwierzaków kota Mańka i psa Koffi. Chcąc stale rozwijać swoje umiejętności i poszerzać wiedzę, uczestniczy w licznych kursach, szkoleniach, praktykach czy konferencjach. Dzięki temu lepiej rozumie potrzeby dzieci, wzbogaca swój warsztat pracy, uskuteczniając tym prowadzoną terapię. Formy doskonalenia w których uczestniczyła: 

  • Model wykorzystywania AAC w praktyce edukacyjnej szkół i rodzin dzieci ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi wg dr M.Grycman 
  • Terapia czaszkowo-krzyżowa wg podejścia biodynamicznego 
  • Ocena neuromotorycznej gotowości do nauki testem przesiewowym INPP oraz szkolny program interwencyjny Sally Goddard Blythe 
  • KOLD-diagnoza logopedyczna dziecka 
  • Metoda Padovan 
  • HANDLE ® Holistic Approach to Neuro-Development & Lerning Efficiency, I stopień 
  • Symultaniczno-Sekwencyjna nauka czytania 
  • Autyzm-nowe spojrzenie: dysbioza jellitowa w ASD 
  • Stymulowanie komunikacji w autyzmie 
  • Manualne techniki znoszenia bólu wg koncepcji Rossa Emmetta (moduł 1 i 2) – międzynarodowy kurs 
  • Empathy Dolls – Lalki Terapeutyczne. Human Touch Therapy 
  • Terapia ustno-twarzowa i jej wpływ na funkcje pokarmowe i mowę u dzieci i dorosłych z zaburzeniami neurologicznymi. Część 1 i 2 
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej 
  • Logorytmika 
  • Terapia ręki i ergoterapia w pediatrii oraz ich wpływ na rozwój dzieci z zaburzeniami w rozwoju 
  • Program wczesnego wykrywania nieprawidłowości rozwojowych u dzieci 
  • Diagnoza i terapia stymulacyjna C. Delacato (I i II stopień) 
  • Terapia Integracji Sensorycznej I stopnia – neurobiologiczne podstawy Integracji Sensorycznej 
  • Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne (I stopień) 
  • Kinezjologia Edukacyjna (I i II stopień) 

EWELINA ŁACKA

Pedagog specjalny z zakresu oligofrenopedagogiki, instruktor masażu Shantala, terapeutka sensomotorycznej terapii widzenia i integracji bilateralnej. Ukończyła dwustopniowe szkolenie z zakresu integracji sensorycznej prowadzone przez Polski Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej a także podyplomowe studia uzupełniające  zdobywając tym samym  kwalifikację do prowadzenia diagnozy i terapii z zakresu integracji sensorycznej. I to właśnie integracja sensoryczna to jest jej konik i miłość największa. 

 Absolwentka studiów licencjackich na kierunku Profilaktyka Psychopedagogiczna i Terapia, studiów magisterskich na kierunku Pedagogika Przedszkolna a także podyplomowych studiów z zakresu Logopedii Szkolnej i Przedszkolnej oraz Edukacji i Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Intelektualnie. Obecnie studentka III roku psychologii. Miłośniczka psów, koni i wszelkiego kontaktu ze zwierzętami.  Fanka kreatywnego, sensorycznego brudzenia, które oprócz „brudząc” dzieci w pracy uskutecznia w domu z rocznym synkiem Antkiem.

Podążając za potrzebami dzieci i ich rodziców stale uczestniczy w licznych kursach, pozwalających lepiej rozumieć świat dziecka i wychodzić naprzeciw jego problemom: 

  • Sensomotoryczna Terapia Widzenia 
  • Promotor Dobrego Startu- I stopień
  • Szkolenie specjalistyczne dla terapeutów Integracji Sensorycznej: Wyciąganie wniosków z obserwacji. Zasady rozpoczynania terapii w zależności od diagnozy. 
  • Ocena neuromotorycznej gotowości do nauki testem przesiewowym INPP oraz szkolny program interwencyjny Sally Goddard Blythe 
  • Integracja Bilateralna- program indywidualny 
  • Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym 
  • Sensoplastyka ®- wstęp i trener 1 stopnia 
  • HANDLE ® Holistic Approach to Neuro-Development & Lerning Efficiency, I stopień 
  • MAKATON: Program Rozwoju Komunikacji PRKM – szkolenie podstawowe 
  • Problemy diagnozy procesów integracji sensorycznej wg aktualnego modelu dysfunkcji SID. Dieta Sensoryczna- najnowsza wersja masażu Wilbarger 
  • Smyko-Multisensoryka® – szkolenie trenerskie I stopnia 
  • Autyzm-nowe spojrzenie: dysbioza jellitowa w ASD 
  • Integracja Sensoryczna II stopień 
  • Szkolenie dla dogoterapeutów- edukatorów przedszkolnych 
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej 
  • Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju – profil psychoedukacyjny PEP-R E. Schoplera 
  • Kreatywne prowadzenie grup dziecięcych 
  • Edukacja przez ruch (stopień I) 
  • Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania 
  • Terapia ręki i ergoterapia w pediatrii oraz ich wpływ na rozwój dzieci z zaburzeniami w rozwoju 
  • Pedagogika Marii Montessori w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym 
  • Neurosensomotoryczna terapia taktylna wg dr S.Masgutowej 
  • Program wczesnego wykrywania nieprawidłowości rozwojowych u dzieci 
  • Diagnoza i terapia stymulacyjna C. Delacato I i II stopień 
  • Kinezjologia Edukacyjna I i II stopień 
  • Dziecko z wadą słuchu w przedszkolu ogólnodostępnym 
  • Metoda Dobrego Startu